مانیتورینگ و معرفی سایتهای کلیکی و کسب درآمد

کسب درآمد اینترنتی مطمئن , کسب درآمد اینترنتی , کسب و کار اینترنتی , کسب و کار اینترنتی در منزل آموزش کسب و کار اینترنتی

مانیتورینگ و معرفی سایتهای کلیکی و کسب درآمد

کسب درآمد اینترنتی مطمئن , کسب درآمد اینترنتی , کسب و کار اینترنتی , کسب و کار اینترنتی در منزل آموزش کسب و کار اینترنتی

هر پنج دقیقه تا 240 ساتوشی ( 600 بار در روز )



و این فاست بطور خودکار هر 300 ثانیه تعدادی ساتوشی به فاست هابتون واریز می کنه


و این فاست 443 ساتوشی اتریوم به شما میده هر سی دقیقه یکبار 

 واین فاست هم هر نیم ساعت 25 تا ساتوشی بیت کوین بهتون میده 

این فاست  2076 لایت کوین میده 

این فاست هم داجکوین 

نظرات 1 + ارسال نظر
حسام الدین سعیدی چهارشنبه 3 مرداد 1397 ساعت 04:47

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما دوست عزیز و دلسوز و زحمتکش . خوشبختانه انقدر مطالب وبلاگ تنوع داره و تعدادشون زیاده که من نمیتونم برای همشون نظر بذارم چون وقت اجازه نمیده . خواستم یه نکته ای رو عرض کنم . من بسیار بسیار تعجب کردم وقتی دیدم از روز تاسیس این وبلاگ تا الان هر روز چندین مطلب جدید و مفید گذاشته میشه . یه بررسی کردم دیدم واقعا خیلی از وبلاگ ها با اینکه کاربران زیادی دارند و همیشه هم پر از نظر کاربرانه بعد یه مدت دست از کار میکشند و مطالبشون کهنه میشه و من واقعا باید از شما تشکر کنم که بدون هیچ منتی هر روز دارین مطلب میذارین . فقط یه درخواستی ازتون دارم . درسته مطلب گذاشتن برای شما سخته چون بالاخره باید جستجو کنید باید تحقیق کنید ولی خواهش میکنم این کارو متوقف نکنید . حتی اگه هیچ بازدید کننده ای نداشته باشید . شاید بگید مگه من بیکارم و وقت اضافه دارم که مطلب بذارم . ولی نذارید روح نویسندگی و روح اطلاع رسانی و شفاف سازی درون شما از بین بره . هر چند من تازگیا تبلیغ وبلاگتون رو هم میکنم و اونو به عنوان یه مرجع معرفی می کنم . خیلی طولانی شد ببخشید . در آینده بازم نظر میذارم براتون . این کار شما خیلی ارزشمنده . خدا یار و یاورتون باشه

ممنون از لطفتون دوست عزیز خوشبختانه بنا به اصلی که این چند سال زندگیم بر آن بنا شده هیچ چیز را رها نمی کنم مگر اینکه به یک کمالی نزدیک شده باشه و وبلاگ من فاصله زیادی تا کامل بودن داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد