مانیتورینگ و معرفی سایتهای کلیکی و کسب درآمد

کسب درآمد اینترنتی مطمئن , کسب درآمد اینترنتی , کسب و کار اینترنتی , کسب و کار اینترنتی در منزل آموزش کسب و کار اینترنتی

مانیتورینگ و معرفی سایتهای کلیکی و کسب درآمد

کسب درآمد اینترنتی مطمئن , کسب درآمد اینترنتی , کسب و کار اینترنتی , کسب و کار اینترنتی در منزل آموزش کسب و کار اینترنتی

یک سایت معتبر با حداقل برداشت 5 سنت

لینک 

دوست دارید سریعتر از حسابتون برداشت کنید خوب این سایت بهترین جا برای شماست بدون نیاز به سرمایه گذاری  فقط کافیه حساب پرفکت مانی برای برداشت داشته باشید 

یک فرصت خوب برای سرمایه گذاری

atiads که یکی از سایتهای خوشنام و معتبر کلیکی هست  شروع به فروش سهام  خودش کرده ارزش هر سهام در  اشتراک استاندارد 5 دلار و سایر اشتراکها 10 دلار می باشد 

سود سهام 120 درصد و در طول صد روز پرداخت میشه یعنی اگر دو تا سهام به ارزش ده دلار بخرید در پایان صد روز 12دلار  به دست میارید یعنی دو دلار سود

توجه داشته باشید که هر سرمایه گذاری در اینترنت همراه با ریسک است یعنی درسته که این سایت معتبر  و در حال پرداخت است ولی همیشه امکان تبدیل سایتها به اسکم است  من در این سایت عضویت استاندارد دارم و دو سهم خریدم و در حالت استاندارد کمیسیون به کاربر پرداخت نمیشه  من خودم همیشه آماده ریسک کردن هستم ولی به دیگران فقط  فعالیت رایگان در سایتها را پیشنهاد می کنم  نظرات خودتان را در مورد سرمایه گذاری کردن یا نکردن زیر همین پست بذارید 

یک سایت برای ماینینگ

با تو جه به کامنتهایی که خوندم به نظر میرسه که سایت کامپیوتا لجیت هست  ولی فقط برای سیستم های جدید با بنچمارک بالا توصیه میشه 

فاستها قسمت سوم

فاست برای انواع ارزهای دیجیتال 

fire faucet                                                                                                                                                                      

اتریوم

bitcoinker

dogecoin

dash

لینک   

لایت کوین

black coin

xrp

bitcoin

kickass

skyfaucer

blackcoin