مانیتورینگ و معرفی سایتهای کلیکی و کسب درآمد

کسب درآمد اینترنتی مطمئن , کسب درآمد اینترنتی , کسب و کار اینترنتی , کسب و کار اینترنتی در منزل آموزش کسب و کار اینترنتی

مانیتورینگ و معرفی سایتهای کلیکی و کسب درآمد

کسب درآمد اینترنتی مطمئن , کسب درآمد اینترنتی , کسب و کار اینترنتی , کسب و کار اینترنتی در منزل آموزش کسب و کار اینترنتی

دو سایت معتبر و قدیمی دیگه old and trusted site

sign up here 

لینک ثبت نام 

after a while I understand we can not trust new sites  . you must invest in site that pays more than one year . yougetprofit is open since 2012 

برداشت چهارم در 1ژانویه  با موفقیت صورت گرفت 

این یادداشت را در پاسخ به یکی از سوالات اضافه می کنم 

میانگین کلیک رفرالهای اجاره ای من عددی بین 3 و 4 است و شما برای بالای رفتن درآمدتون از رفرالها باید تعداد کلیک های خودتان را بالا ببرید وقتی اشتراکی شبیه گلد را می خرید چون قیمت کلیک رفرالها از 0.002 به 0.006 افزایش پیدا میکنه حتی دو عدد کلیک رفرال هم سود بالایی نصیب شما می کنه پس 1000 عدد رفرال را شما باید اجاره کنید تا سودتان به یک میزان بالا برسه اما در مورد سهام در این سایت توصیه می کنم نخرید چون توضیحات در موردش مبهم است  به خاطر داشته باشید تمدید نکردن رفرالهای اجاره ای در این سایت جریمه داره 


این معرفی را اختصاص دادم به یک سایت قدیمی چون به هرحال  سرمایه گذاری در سایتهای  جدید همیشه با درصد بالایی ریسک همراه هست 

این سایت اشتراک سالیانه ده دلار در حالت لایتش داره که گزینه خوبی هست برای شروع البته اگر در فعالیت در سایت خیلی مطمئنید میتونید اشتراکهای 

دیگه ای را هم امتحان کنید بر اساس تعداد رفرالهایی که می خواد اجاره کنید  ودیگر سرمایه گذاریها اما من خودم اشتراک لایت را گرفتم  

این مطلب را من یک ماه پیش  نوشتم باید بگم  بسیار راضیم از فعالیت در این سایت و شاید اگر اطلاع الانم را در گذشته داشتم از اشتراکهای گرانترش هم ممکن بود استفاده کنم  این سایت یک خواهر بزرگتر داره که فعالیت در آن هم بسیار جذابه  و دو سال قبل از یو گت پرافیت فعالیتش را شروع کرده 

if you want to have profit from this site you must invest at least invest 100$ . or we don't have enough money you must remain in standard membership 

برداشت اول از توئیگرز با موفقیت صورت گرفت 

first payment received 

لینک 

نظرات 3 + ارسال نظر
Taherbagheri دوشنبه 12 آذر 1397 ساعت 14:06

من 3 تا تیکت زدم اما جواب ندادن 48 ساعت هم گذشت بار اول که خیلی وقت پیش بود تیکت زدم جواب دادن اما الان واقعا متاسفمخیلی از این سایت خوشم اومده بود اینم انگار داره یواش یواش اسکم میشه

هنوز اسکم نشده ولی کلا دیر جواب میده تیکتشو بعید میدونم بتونی انتقال بدی به پرچس بالانس

Taherbagheri دوشنبه 12 آذر 1397 ساعت 13:38

سلام ممنون که پاسخ دادین ببخشید من دلارهامو اشتباهی انتقال دادم به Advertising Balance چطور باید این پول رو انتقال بدم به پورچیس بالانس میخواستم تمدید کنم رفرال هامو امشب باید تمدید کنم ؟ نمیتونم انتقال بدم به پورچیس بالانس

طاهر یکشنبه 11 آذر 1397 ساعت 20:51

دوست خوبم سلام میخوام یهسوال خیلی مهم ازت بپرسم منتظر پاسخ سوال هستم سوال اینه الان وضعیت سایت چطوره yougetprofit من میخوام پلن silver رو خریداری کنم 50دلاره اما نمیدونم در این پلن اجاره رفرال ها چقدر میشه مثلا در پلن اول که رایگانه اجاره 5 تا رفرال میشه 1 ذلار ولی در پلن silver اجاره 5 تا رفرال چقدر میشه دقیقا هرچه زودتر جواب سوالم رو بدی ممنون میشم خیلی واجبه و بهم بگو در پلن لایت اجاره 5 تا رفرال چقدر میشه منتظرم ؟

تغداد کلیک رفرالها در پلانهای بالا کم میشه ولی سیلور عضویت خوبی هست
بهترین روش برای کسب درآمد در این سایت تمدید بلندمدت زیرمجموعه های فعاله قیمت رفرال در تمام عضویتها همان 20 سنت هست هنوز این سایت معتبره و پرداخت داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد