مانیتورینگ و معرفی سایتهای کلیکی و کسب درآمد

کسب درآمد اینترنتی مطمئن , کسب درآمد اینترنتی , کسب و کار اینترنتی , کسب و کار اینترنتی در منزل آموزش کسب و کار اینترنتی

مانیتورینگ و معرفی سایتهای کلیکی و کسب درآمد

کسب درآمد اینترنتی مطمئن , کسب درآمد اینترنتی , کسب و کار اینترنتی , کسب و کار اینترنتی در منزل آموزش کسب و کار اینترنتی

خرید و فروش دلار پاییر و چند نکته در مورد سایتهای کلیکی


1 -  تعدادی از دوستان از من در مورد چگونگی دریافت دلار از سایتهای خارجی و تحریم ایران و امکان بلوک شدن پولها و اینکه آیا پاییر پول ایرانیها را بلاک می کنه پرسیده بودند 

در جواب  باید بگم اصولا کار در اینترنت با ریسک همراه هست و در ایران این ریسک بیشتر و اما بانک پاییر در حال حاضر ,   تنها کشوری که پاییر و پرفکت مانی با آنها رابطه تجاری ندارد آمریکاست و در نتیجه مشکلی این بانکها در رابطه با ایرانی بودن شما ندارند  و چون خود ایران سایت پرفکت مانی را فیلتر کرده گرچه میشه با فیلترشکن جایی به غیر از آمریکا با پرفکت مانی کار کرد ولی من همون پاییر را پیشنهاد میدم  و لینک سایت پاییر در قسمت پیوندها موجوده 

2- برای خرید و فروش دلار  پاییر صرافیهای معتبر آنلاین زیادی  وجود داره و شما می تونید از آنها استفاده کنید من یک برنامه ریزی بلند مدت برای یکی دو سال آینده داشتم که قصد دارم امکان خرید وفروش را در آینده به وبلاگ و وبسایت خودم اضافه کنم  اما بصورت آزمایشی از طریق تلگرام bestptcir@ خرید و فروش دلار پاییر آغاز کردم و پیشنهادات دوستان و نظراتشون برام بسیار ارزشمند هست و خوشحال میشم از نظرات شما بهره مند بشم 

3- سایتهای جدیدی که معرفی می کنم و یک روز از عمر آنها گذشته به خاطر عضویت طلایی  یا نقره ای که به شما میدن در هفته اولشون بسیار سودده هستند و معمولا بیشتر از دو سه برداشت نمیشه از آنها داشت و تبدیل به اسکم میشند پس فقط اگر قصد فعالیت ازهمان ابتدا را دارید عضو آنها بشید 

4 این وبلاگ از 24 خرداد کارشو شروع کرده و هنوز در ابتدای راه است و نظرات شما میتونه یاری دهنده من در ادامه این راه باشه 

5- بازدید وبلاگ از80 هزار تا گذشت و من چون همیشه آدم بلندپروازی بودم امیدوارم این تعداد تا پایان شهریور به 100 هزار عدد برسه 

6- در مورد بیت کوین بهتر است شما اول شروع به جمع آوریش کنید بعد نگران فروشش باشید خیلی صرافیهای آنلاین بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را خریدارند 


نظرات 1 + ارسال نظر
محمد سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1398 ساعت 23:28

سلام
الان هم دلار پایر خرید دارید اگر خرید دارید ممنون می شوم به ایمیلم و یا آی دی تلگرامم @kaaj50پیام بدهید و قیمت خرید تان را اعلام کنید
من در تلگرامم بلاگ است و نمی توانم پیام بدهم

در حال حاضر نه ولی می تونید تو سایت pay98 بفروشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد