مانیتورینگ و معرفی سایتهای کلیکی و کسب درآمد

کسب درآمد اینترنتی مطمئن , کسب درآمد اینترنتی , کسب و کار اینترنتی , کسب و کار اینترنتی در منزل آموزش کسب و کار اینترنتی

مانیتورینگ و معرفی سایتهای کلیکی و کسب درآمد

کسب درآمد اینترنتی مطمئن , کسب درآمد اینترنتی , کسب و کار اینترنتی , کسب و کار اینترنتی در منزل آموزش کسب و کار اینترنتی

سایتهای درآمدزای خارجی

محیط اینترنت , محیط جالبی هست زمانی مطلب شما توسط موتورهای جستجو شناخته میشه که مدتهاست شما آن مطلب را فراموش کردید امروز که داشتم عنوان بالا را در گوگل سرچ می کردم به مطلبی سه چهار صفحه ای درباره نئوباکس دیدم که اینقدر نویسنده از این سایت تعریف کرده بود و از درآمد میلیونی که از این سایت میشه داشت تعریف کرده بود که من با خودم گفتم شاید من قسمتهای پنهان نئوباکس را نخونده باشم شاید من اشتباه می کنم که برای برداشت نیاز به حساب اسکریل هست که ایرانیها به این سادگی نمی تونند داشته باشند و شایدهای دیگه 


بعد به قسمت  کامنتها مراجعه کردم یکی از بازدیدکننده ها پرسیده بود من دو ماه هر روز همه آگهیها را کلیک می کنم اما امروز هر کاری می کنم نمی تونم وارد حسابم بشم 

به نظرتون چه کار باید بکنم جواب نویسنده را بدون شرح اینجا میارم  تاریخ جواب 5 مهر 97 هست 

سلام بر شما
نئوباکس رو مدتهاست که بنده فعالیتی ندارم و اونو مناسب برای کاربران ایرانی نمی دونم و این مشکلی که براتون پیش اومده می تونه ناشی از تغییر مداوم ای پی باشه و در هر حال می تونید به خود سایت پیام بدید و مشکلتون رو مطرح کنید.

موفق باشید

تو وبلاگ من همچین اتفاقی هیچوقت نخواهد افتاد چون همه مطالب همیشه در حال آپدیت شدن هستند و شما شاهد وضعیت روزانه وبسایتها خواهید بود 

باز هم اگر سئوالی در مورد هر سایتی داشتید بپرسید 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد