مانیتورینگ و معرفی سایتهای کلیکی و کسب درآمد

کسب درآمد اینترنتی مطمئن , کسب درآمد اینترنتی , کسب و کار اینترنتی , کسب و کار اینترنتی در منزل آموزش کسب و کار اینترنتی

مانیتورینگ و معرفی سایتهای کلیکی و کسب درآمد

کسب درآمد اینترنتی مطمئن , کسب درآمد اینترنتی , کسب و کار اینترنتی , کسب و کار اینترنتی در منزل آموزش کسب و کار اینترنتی

یک سایت قدیمی و مطمثن ( معرفی ویژه سایت اوجو)

Ojooo Wad is a Legit PTC Site that will Really Allow You To Make Money

Now the Ojooo company started as a calling app, similar to that of Whatsapp, but the company started to expand its business and one of that is Wad, which launched in 2013.

Now Wad means Watching Ads, which is basically what you will do in order to earn money in a PTC site. But watching ads is not the only thing that the site offers, as there are other ways to make money.

Based on my initial research, I can say that Ojooo Wad is a legitimate PTC site that will really pay you. The only problem that people have experienced with the company was delayed payments.

But this was during its early stages, around 2014 until 2015. Despite the complaints, there are also a lot of people who are happily getting their money from Ojooo Wad without any problems.

Recently though, there has been little to no issue with regards to payments, which is good for the site. You can also consider its longevity as a good sign since it has been in business for 5 years.


لینک ثبت نام 

من این سایت را مدتها پیش معرفی کردم ولی راستشو بخواهید نه در آن زیرمجموعه ای داشتم  نه فعالیت چندانی می کردم  فقط هر از گاهی چند تا کلیک 

حدود 20 آگهی در این سایت هست که برای  دیدنش فقط کافیه کلیک کن بدون نیاز به انتخاب تصویر برعکس  یا حل کردن  کپچا 

قیمت آگهی ها 0.001 دلار و 0.005 هست  چون من فعالیت چندانی در این سایت نداشتم تازه دیروز موجودیم  به 2 دلار رسید با خودم گفتم خوب برداشت می زنم و کار کردنم را هم در این سایت متوقف می کنم  چون واقعا تعداد سایتهایی که درآنها فعالم زیاد هست برداشت از این سایت با کیف پول بیت کوین  صورت  می گیره 

من دیروز درخواست  برداشت اول را فرستادم و کمتر از یک ساعت بعد 30654 ساتوشی معادل دو دلار به حسابم واریز شد 

فکر می کنم مجبورم همچنان تو این سایت فعالیت کنم

تعداد آگهی هایی که برای من میاد 25 عدد هست تو این سطح از چند سطح رفرال شما درآمد خواهید داشت یعنی حتی از زیرمجموعه زیرمجموعه هاتونم میتونید درآمد کسب کنید 

نظرات 3 + ارسال نظر
فاران جمعه 17 اسفند 1397 ساعت 09:24

الان 2.14 دلار تو حسابم هست درخواست واریز دادم به بهانه های مختلف قبول نکرد .
همین کلیک فکس بهترینه - بدون هیچ عذر و بهونه ای چند مرحله برام واریز کرد .

برداشت اول با دو دلار راحت انجام میشه و برداشتهای بعدی با 6 دلار
بهتر هست کیف بیتکوین را برای برداشت به سایت بدید بهانه ای که آوردن چی بود شاید تونستم راهنماییتون کنم

yoo پنج‌شنبه 22 شهریور 1397 ساعت 14:59

سلام ، دروغه همه اینا هیچی نمیدن

دیروز عصرهمین سایت به حسابم واریز کرد حالا چی دروغه را نمی دونم

Sepehr پنج‌شنبه 22 شهریور 1397 ساعت 08:46 http://www.20earn.blog.ir

سلام
وبلاگ خوبی داری
اگه خواستی تبادل لینک کنی خبرم کن

سلام ممنون
حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد